Algemeen  

Kan ik bestellen zonder te registreren? 

Nee, dat is niet mogelijk. Nadat je geregistreerd bent controleren wij je aanmelding en nemen wij z.s.m. contact op om je aanmelding te bevestigen. Hierna kan je bestellen. age website

Kan ik online de prijzen inzien? 

Als je bent geregistreerd kan je alle prijzen voor de materialen en bewerkingen direct zien. 

Kan ik een winkelmand opslaan? 

Je kan producten vanuit het winkelmandje opslaan om er op een later moment mee verder te gaan. De opgeslagen winkelmand komt dan onder “mijn bestellingen” te staan. 

Hoe plaats ik een bestelling? 

Heel eenvoudig; 

1. Zoek een gewenst product
2. Configureer het product qua afmetingen en afwerkingsopties
3. Upload het bestand behorende bij je configuratie
4. Bepaal de verzendmethode en het afleveradres in de winkelmand
5. Maak de bestelling definitief 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet? 

Bij het inloggen kan je klikken op “wachtwoord vergeten”. Vul hierna je e-mailadres in en je ontvangt automatisch een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.  

Hoe werkt de keuzehulp? 

De keuzehulp is ontwikkeld om je te helpen met het maken van een keuze uit alle materialen. Alle materialen hebben specifieke eigenschappen of worden voor specifieke toepassingen gebruikt. Met de keuzehulp kan je een toepassing (bijvoorbeeld voertuig met een 2D vervorming) aanklikken waardoor je een selectie van alle materialen krijgt. Dit maakt je keuze stukken makkelijker! Ook kan je op basis van eigenschappen een materiaal kiezen. Hierbij kies je als eerst de hoofdgroep van materialen; doek, plaat, folie of papier. Na deze keuze krijg je specifieke eigenschappen te zien voor de gekozen materiaalgroep. Hierna kan je een combinatie van eigenschappen (bijvoorbeeld folie met een permanente belijming, buiten te gebruiken voor een lange termijn) selecteren die ervoor zorgen dat er een selectie van het materiaalaanbod overblijft. 

Kan ik ook direct naar een materiaal toe? 

Als je exact weet welk product je wenst te bestellen, maak dan gebruik van het menu aan de bovenkant van de site of maak gebruik van de zoekbalk. Zo navigeer je direct naar het product. 

Bestand uploaden 

Hoe kan ik een bestand uploaden? 

De upload mogelijkheden zijn erg uitgebreid. Klik hiervoor op de handleiding voor het uploaden van bestanden waar wij stap voor stap uitleggen hoe de uploadmodule werkt. 

Verzending 

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden? 

Wij streven ernaar om de bestelling met 5 werkdagen te versturen. Na het plaatsen van een order komt deze binnen bij PPP Nederland. Wij controleren je bestelling en verwerken deze in onze administratie. Hier vandaan ontvang je een orderbevestiging met een samenvatting van de order en de levertijd en het gekozen afleveradres. 

Kan ik een bestelling afhalen? 

Jazeker. Aangezien wij alle producten zelf produceren kunnen wij de pakketten voor je klaar leggen bij PPP Nederland. Kies in het bestelproces dan ook voor afhalen. 

Kan ik meerdere afleveradressen gebruiken? 

Onder “mijn gegevens” kan je bij “adresgegevens” meerdere afleveradressen opslaan. Dit kunnen zowel aflever- als factuuradressen zijn. Bij een bestelling kan je in je winkelmand een keuze maken uit de adressen. Voor iedere bestelling kan je één afleveradres hanteren. Het factuuradres mag afwijken van het afleveradres. 

Betaling 

Kan ik online betalen? 

Het is momenteel niet mogelijk om direct af te rekenen. Na levering van de bestelling ontvang je van ons een factuur. 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling? 

Je kan je bestelling direct terugvinden onder het kopje “mijn bestellingen”. Zodra de order is opgepakt door onze binnendienst ontvang je vanuit ons een orderbevestiging met daarop alle benodigde gegevens. 

Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan gerust contact op via info@pppnederland.nl of bel ons op +31 (0)321 317 361.